lördag 21 juni 2008

Schemaläggning

Har precis skrivit in mitt schema i outlook. (Jag tycker det blir så jäklans snyggt när man skriver ut det, om man skriver ut veckovis uppifrån och ned. Då ser det ut som de gamla hederliga scheman man hade under skoltiden.) Jag blev klar på typ 10 minuter. Först fattad jag ingenting. Varför gick det så fort? (Hjärnan måste tagit viss skada av att ha arbetat 29 timmar av 48 möjliga, de flesta dessutom natt.)

Vad hade hänt? Jo 18 (ARTON) futtiga arbetsdagar kvar till semestern! Bara 2 arbetsdagar kvar tills det är dags för (i tur och ordning) Mustasch på Liseberg, West Coast Riot och Metal Town. Det kommer ju gå såhär ... fort tills något kul händer!!! Nu blir det lätt att arbeta de sista 19 minuterna innan jag blir avlöst.

Just fan, jag får inte glömma att jag ska ut och fara på motorcykeln med Mannen idag. Läskigt. Skoj. Känner mig jävligt tuff i skinnkläderna!

Inga kommentarer: