torsdag 26 juni 2008

Bergsjön by night


Efter att ha sett vemodig Mustaschkonsert på Liseberg har jag nu hamnat hemma hos Lisa. Har suttit i ett par timmar och bara pratat en jävla massa skit. Det var länge, länge sedan. Fan vad kul! Att bara göra ingenting mer än bara prata skit och titta på gräsliga YouTube-klipp.

Jo, en sak var jag tvungen att göra. Som INTE var kul. Jag tvingades gå från lägenheten, ända ut till bilen (minst 200 meter) för att hämta en flaska cocacola. (Vågade inte dricka alkohol. Vill bli lite friskare först. Typ så frisk som jag kan tänkas vara i morgon kväll). Tommy vägrade/vågade inte följa med mig. Hur som helst var jag helt övertygad om att jag skulle bli överfallen och mördad och våldtagen och att någon skulle sno bilen.

Jag klarade mig. Tack övre makt för det. Och god natt.

Inga kommentarer: