onsdag 16 juli 2008

VHS

Ja! Idag kom koden som skulle få mig att se huruvida jag kommit in på de vidareutbildningar jag sökt på universitetet. Mailet som sade att svaret hade kommit fick jag för någon dag sedan, men då hade jag lyckats slarva bort någon pinkod som behövdes för att se svaret. Idag kom koden. Jag loggade in snabbt som fan för att se om jag har något att göra i höst. Eftersom jag fortfarande (efter att ha sökt jobb i en hel vecka) inte fått något nytt jobb, börjar jag bli lite nervös över vad jag ska göra när min uppsägningstid på psyket är slut.

Väl inloggad får jag se att: Ärendet inte har behandlats ännu. Å vad fan betyder det? Inte den blekaste jävla aning. I och för sig betyder det att jag får vara nervös ett tag till. Men varför, varför, varför var det tvugna att skicka det där förbannade jävla mailet och göra mig nervös. Inte konstigt att det tar så lång tid att behandla ärenden när de skickar meningslösa "det här är sjukt viktigt att du kontrollerar NU"mail till varenda kotte som sökt universitetsutbildningar.

Nötter

Inga kommentarer: