fredag 4 juli 2008

Helgångest

Jaha. Och så var det fredagkväll. Jag borde väl slappa framför televisionsapparaten och tänka på hur lugn och skön helg jag har framför mig. Men nej då. Istället sitter jag och tänker på allt jag måste göra. Känns för tillfället helt fucking jävla oöverskådligt.

Hela huset ska städas. Jag måste plantera om blommorna ute - de ser verkligen ut som fan! Bakgrunden till magisteruppsatsen behöver verkligen skrivas - åtminstone 1000 ord. Minimum. Kanske borde jag till och med skriva lite om metoden, ett par hundra ord.

En runda till vägkorsningsdansen, eller vad fan det hette, ska hinnas med. Mest för den goda sakens skull, och för mannens gamla vänners skull.

Istället för att ta itu med alla dessa saker redan nu så sitter jag och skriver den här skiten och tittar på 8 mile. Yo!

Inga kommentarer: