lördag 26 juli 2008

Uskälld av en snut...

Nej inte en riktig snut som i Nationalteaterns "livet är en fest". Bara utskälld av KompisMaria.

Jag är visst en riktig dramaqueen som förstorar upp allting, och att jag aldrig träffas när vi bestämmer att vi ska träffas. Självklart börjar jag genast försvara mig när jag blir påhoppad på det sättet. Men sen; va faan! Låt mig vara en dramaqueen! Som svar på KompisMarias "Jag menar inte att bråka, så du behöver inte vara arg"kommentar så får jag ännu en gång lov att citera Mustasch;

What is it you can´t stand?
The way I´m living or that I´m loud
You choose the safest trail
But I don´t want to walk that way
Go care about yourself
I know I don´t deserve your hate

I´m not aggressive
I just do what I must do!
I´m not aggressive
Just because I´m not like you!

You tried to get it out
But you don´t dare to go that wild
Well, who´s the angry now?
Spread your wings, try and learn to fly

Klockrent.

Synd som fan bara att jag inte kan åka till Trelleborg och se dem live idag. Tommy har lämnat mig för Iron Maiden. Ja DE Iron Maiden, som jag också skulle sett, om det inte var för att de förbannade idioterna på Grimslövsbuss fuckat upp biljetterna.

Därför är jag lämnad ensam i ett stekhett Växjö. Stackars, stackars mig. Stackars lilla dramaqueen.

Inga kommentarer: